Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Out of Print: Newspapers, Journalism and the Business of News in the Digital Age - George Brock - cover
Out of Print: Newspapers, Journalism and the Business of News in the Digital Age - George Brock - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Out of Print: Newspapers, Journalism and the Business of News in the Digital Age
Disponibilità in 2 settimane
141,70 €
141,70 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
141,70 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
141,70 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Out of Print: Newspapers, Journalism and the Business of News in the Digital Age - George Brock - cover

Descrizione


News and journalism are in the midst of upheaval: shifts such as declining print subscriptions and rising website visitor numbers are forcing assumptions and practices to be rethought from first principles. The internet is not simply allowing faster, wider distribution of material: digital technology is demanding transformative change. Out of Print analyzes the role and influence of newspapers in the digital age and explains how current theory and practice have to change to fully exploit developing opportunities. In Out of Print George Brock guides readers through the history, present state and future of journalism, highlighting how and why journalism needs to be rethought on a global scale and remade to meet the demands and opportunities of new conditions. He provides a unique examination of every key issue, from the phone-hacking scandal and Leveson Inquiry to the impact of social media on news and expectations. He presents an incisive, authoritative analysis of the role and influence of journalism in the digital age. Online supporting resources for this book include downloadable lecture slides.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2015
Hardback
256 p.
Testo in English
240 x 163 mm
543 gr.
9780749476175
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore