Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Omni-personal Luxury: How to Transform your Luxury Business for the Digital Age - Rebecca Schmitt,Arnaud Rossi,Albert Bensoussan - cover
Omni-personal Luxury: How to Transform your Luxury Business for the Digital Age - Rebecca Schmitt,Arnaud Rossi,Albert Bensoussan - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Omni-personal Luxury: How to Transform your Luxury Business for the Digital Age
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
47,49 €
-5% 49,99 €
47,49 € 49,99 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
47,49 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
47,49 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Omni-personal Luxury: How to Transform your Luxury Business for the Digital Age - Rebecca Schmitt,Arnaud Rossi,Albert Bensoussan - cover

Descrizione


Rapid shifts in technology and societal changes accelerated by the Pandemic have fundamentally changed the way that customers experience luxury. While digital transformation has unlocked new opportunities to connect one-to-one with customers, the challenge for luxury brands is to engage with customers while protecting their brand equity and leveraging digital tools to build personal relationships with customers. Taking you beyond omni-channel marketing, this book takes a deep dive into the concept of omni-personal, which enables you to connect your brand to relevant and individual experiences. Highly practical in scope, it takes you on a journey to building individual and relevant experiences and relationships at scale. The authors answer the essential questions of who, why, how, what and when omni-personal matters most in luxury, offering best-practice examples, case studies and interviews with industry leaders. Ultimately, this book shows you how to embed the omni-personal strategy into your business and offers a framework to help you assess your organization’s ability to deliver omni-personal marketing along the different channels and touchpoints within the customer journey. This book is for anyone who is interested in the future of luxury, including industry experts and brand managers who want a better understanding of the required steps towards an omni-personal customer relationship.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2021
Hardback
178 p.
Testo in English
235 x 155 mm
471 gr.
9783030857684
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore