Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Neuromarketing For Dummies - Stephen J. Genco,Andrew P. Pohlmann,Peter Steidl - cover
Neuromarketing For Dummies - Stephen J. Genco,Andrew P. Pohlmann,Peter Steidl - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 3 liste dei desideri
Neuromarketing For Dummies
Disponibilità in 3 settimane
24,10 €
-5% 25,37 €
24,10 € 25,37 € -5%
Disp. in 3 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
24,10 € Spedizione gratuita
disponibilità in 3 settimane disponibilità in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
24,10 € Spedizione gratuita
disponibilità in 3 settimane disponibilità in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Neuromarketing For Dummies - Stephen J. Genco,Andrew P. Pohlmann,Peter Steidl - cover

Descrizione


Learn how to use neuromarketing and understand the science behind it Neuromarketing is a controversial new field where researchers study consumers' brain responses to advertising and media. Neuromarketing and the brain sciences behind it provide new ways to look at the age-old question: why do consumers buy? Neuromarketing For Dummies goes beyond the hype to explain the latest findings in this growing and often misunderstood field, and shows business owners and marketers how neuromarketing really works and how they can use it to their advantage. You'll get a firm grasp on neuromarketing theory and how it is impacting research in advertising, in-store and online shopping, product and package design, and much more. Topics include: * How neuromarketing works * Insights from the latest neuromarketing research * How to apply neuromarketing strategies to any level of advertising or marketing, on any budget * Practical techniques to help your customers develop bonds with your products and services * The ethics of neuromarketing Neuromarketing for Dummies demystifies the topic for business owners, students, and marketers and offers practical ways it can be incorporated into your existing marketing plans.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2013
Paperback / softback
384 p.
Testo in English
237 x 191 mm
706 gr.
9781118518588
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore