Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Neuro Design: Neuromarketing Insights to Boost Engagement and Profitability - Darren Bridger - cover
Neuro Design: Neuromarketing Insights to Boost Engagement and Profitability - Darren Bridger - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 3 liste dei desideri
Neuro Design: Neuromarketing Insights to Boost Engagement and Profitability
Disponibilità in 2 settimane
34,90 €
34,90 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
34,90 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Libreria Nani
34,90 € + 6,90 € Spedizione
disponibilità in 15 giorni lavorativi disponibilità in 15 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
34,90 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Libreria Nani
34,90 € + 6,90 € Spedizione
disponibilità in 15 giorni lavorativi disponibilità in 15 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Neuro Design: Neuromarketing Insights to Boost Engagement and Profitability - Darren Bridger - cover

Descrizione


COMMENDED: Business Book Awards 2018 - Thought Leader Category Today, businesses of all sizes generate a great deal of creative graphic media and content, including websites, presentations, videos and social media posts. Most big companies, including the likes of Procter & Gamble, Coca-Cola, Tesco and Google, now use neuroscience research and theories to optimize their digital content. Neuro Design opens up this new world of neuromarketing design theories and recommendations, and describes insights from the growing field of neuroaesthetics that will enable readers to enhance customer engagement through their website, and boost profitability. Neuro Design emphasizes the importance of understanding consumers' non-conscious reactions to design and how brands can use them to improve performance, and increase the credibility and persuasiveness of their content. Including practical methods such as neuro-research for testing websites, plus real world case studies from P&G, Coca-Cola, Google and neuroscientific advertising for Nielson, this is the essential handbook for any marketer looking to improve engagement with their creative graphic content. Also covering visuospatial resonance, banner blindness, visual saliency, the Gestalt Psychology Model, the halo effect and much more, Neuro Design will equip any marketer with the design techniques they need to engage with consumers. Online resources include web links to inspiring reading, and further website resources.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2017
Paperback / softback
264 p.
Testo in English
235 x 158 mm
410 gr.
9780749478889
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore