Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Museum Branding: How to Create and Maintain Image, Loyalty, and Support - Margot Wallace - cover
Museum Branding: How to Create and Maintain Image, Loyalty, and Support - Margot Wallace - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Museum Branding: How to Create and Maintain Image, Loyalty, and Support
Disponibilità in 2 settimane
62,70 €
62,70 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
62,70 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
62,70 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Museum Branding: How to Create and Maintain Image, Loyalty, and Support - Margot Wallace - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


In today's busy world, museums compete for visitors not only with other museums, but also with a worthy selection of cultural institutions from performing arts to libraries. Add to these magnets a slew of enticing leisure activities, from theme parks to jogging trails. Given a weekend afternoon with a little free time to spare, a prospective visitor has a tempting selection of destinations to choose from. Branding a museum helps it stand out from the crowd by giving it an image and personality with which visitors and supporters can identify, increasing their emotional attachment and encouraging them to return. In Museum Branding, Wallace offers clear, practical advice on how to brand a museum department by department, step by step. By highlighting case studies from museums of every type and size, she emphasizes that brains, not budget, create a successful branding effort. This new edition is heavily updated to reflect digital branding from start-to-finish and features three entirely new chapters: *Public Relations and Social Media *Theaters, Conservation Labs, and Visible Storage Spaces *Databases
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2016
Paperback / softback
340 p.
Testo in English
226 x 154 mm
522 gr.
9781442263451
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore