Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Marx in Management and Organisation Studies: Rethinking Value, Labour and Class Struggles - Frederick Harry Pitts - cover
Marx in Management and Organisation Studies: Rethinking Value, Labour and Class Struggles - Frederick Harry Pitts - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Marx in Management and Organisation Studies: Rethinking Value, Labour and Class Struggles
Disponibilità in 2 settimane
37,30 €
37,30 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
37,30 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
37,30 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Marx in Management and Organisation Studies: Rethinking Value, Labour and Class Struggles - Frederick Harry Pitts - cover

Descrizione


This book introduces new approaches that deploy concepts from Marx’s critique of political economy to renew the study of labour, value and social antagonisms in the broad area of management and organisation studies. Exploring established and emergent strands of Marxian theorising inside and outside management and organisation studies, it delves into, beyond and behind the ‘hidden abode’ of production to examine a range of issues including: the relationship between the workplace and the market; the relationship between conflicts at work and wider social and political movements; the role of class, gender and race in capitalist society; and the interconnection of work and labour with the environmental crisis. The book will be of interest for academics, postgraduate students and researchers interested in radical perspectives on work, organisation and economic life. Representing both a critical introduction to existing theories and a theoretical contribution to the development of the field of study in its own right, it condenses challenging ideas into a short, readable volume without losing their complexity or sophistication.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Routledge Focus on Business and Management
2024
Paperback / softback
140 p.
Testo in English
216 x 138 mm
270 gr.
9781032057262
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore