Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Marketplace Masters: How Professional Service Firms Compete to Win - Suzanne Lowe - cover
Marketplace Masters: How Professional Service Firms Compete to Win - Suzanne Lowe - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Marketplace Masters: How Professional Service Firms Compete to Win
Disponibilità in 2 settimane
68,00 €
68,00 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
68,00 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
68,00 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Marketplace Masters: How Professional Service Firms Compete to Win - Suzanne Lowe - cover

Descrizione


In today's knowledge-based economy, service professionals, such as consultants, lawyers, accountants, architects, advertising agencies, IT specialists, and financial advisors, face a dazzling array of opportunities and challenges. In order to compete effectively, they need a disciplined approach for detecting market shifts, harnessing their competitive advantages, and developing service offerings that will attract the most profitable clients. Drawing from a five-year study covering thousands of firms, Suzanne Lowe presents the three building blocks of a market-driven infrastructure—looking out, digging deeper, and embedding innovation—and identifies eleven core skills that any service firm can apply to master the marketplace and achieve lasting competitive success. Integrating insights from the fields of marketing, service management, planning, and entrepreneurship, and showcasing the successful strategies of such firms as Towers Perrin, DDB Worldwide, and Egon Zehnder International, Lowe shows service professionals how to gather intelligence about their clients, competitors, and marketplace; promote a market-driven culture throughout the organization; and engage in continuous research and development to introduce new services. Mastering these skills will enable readers to be better prepared to face changes in the market, and make decisive, informed decisions about opportunities that will prove right in the long term.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2004
Hardback
272 p.
Testo in English
9780275981198
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore