Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Market Research in Practice: How to Get Greater Insight from Your Market - Paul N. Hague,Nicholas Hague,Carol-Ann Morgan - cover
Market Research in Practice: How to Get Greater Insight from Your Market - Paul N. Hague,Nicholas Hague,Carol-Ann Morgan - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Market Research in Practice: How to Get Greater Insight from Your Market
Disponibilità in 2 settimane
76,20 €
76,20 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
76,20 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
76,20 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Market Research in Practice: How to Get Greater Insight from Your Market - Paul N. Hague,Nicholas Hague,Carol-Ann Morgan - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Lively and accessible, Market Research in Practice is a practical introduction to market research tools, approaches and issues. Providing a clear, step-by-step guide to the whole process - from planning and executing a project through to analysis and presenting the findings - it explains how to use tools and methods effectively and obtain the most reliable results. This fully updated second edition of Market Research in Practice features new chapters on the uses of market research (new product development research, market assessment, customer journey research, branding research, channel research, and pricing research), international aspects and new research trends (including coverage of social media research and mobile surveys). It also includes the latest information on carrying out market research design, desk research, sampling and statistics, questionnaire design, data analysis and reporting. Accompanied by a range of online tools and templates for reporting on and determining statistical accuracy, and supported throughout by examples from real market research projects, this is an invaluable guide for students, researchers, marketers and users of market research.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Market Research in Practice
2015
Hardback
272 p.
Testo in English
240 x 162 mm
573 gr.
9780749476083
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore