Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Managing Organizations in the Creative Economy: Organizational Behaviour for the Cultural Sector - Paul Saintilan,David Schreiber - cover
Managing Organizations in the Creative Economy: Organizational Behaviour for the Cultural Sector - Paul Saintilan,David Schreiber - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Managing Organizations in the Creative Economy: Organizational Behaviour for the Cultural Sector
Attualmente non disponibile
198,73 €
198,73 €
Attualmente non disp.
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
198,73 € Spedizione gratuita
attualmente non disponibile attualmente non disponibile
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
198,73 € Spedizione gratuita
attualmente non disponibile attualmente non disponibile
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Managing Organizations in the Creative Economy: Organizational Behaviour for the Cultural Sector - Paul Saintilan,David Schreiber - cover

Descrizione


The creative and cultural industries represent a growing and important sector in the global economy. Thriving in these industries is particularly tough and organizations face unique challenges in the digital age. This textbook provides a vivid initiation into the creative industries workplace. Managing Organizations in the Creative Economy is the first textbook of its kind, introducing organizational behaviour theories and applying them to the creative world. The text is underpinned by the latest research and theoretical insights into creative industries management and organisational behaviour, covering contemporary issues such as business decision-making, ethics, and sexuality. The authors bring theory to life through practical examples and cases provided by industry experts, supported by specially created companion videos featuring managerial responses to the cases. This unique textbook provides readers with an applied theoretical understanding of organizational behaviour that will be of particular benefit to those looking to work in the creative and cultural industries. Students on courses such as arts business, arts management, music business and even the broader study of the entertainment industries will find this to be a vital read.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Discovering the Creative Industries
2017
Hardback
262 p.
Testo in English
234 x 156 mm
521 gr.
9781138184596
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore