Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Leading Dynamic Schools: How to Create and Implement Ethical Policies - Sharon F. Rallis,Gretchen B Rossman,Casey D. Cobb - cover
Leading Dynamic Schools: How to Create and Implement Ethical Policies - Sharon F. Rallis,Gretchen B Rossman,Casey D. Cobb - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Leading Dynamic Schools: How to Create and Implement Ethical Policies
Disponibilità in 2 settimane
38,50 €
38,50 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
38,50 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
38,50 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Leading Dynamic Schools: How to Create and Implement Ethical Policies - Sharon F. Rallis,Gretchen B Rossman,Casey D. Cobb - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Leading Dynamic Schools: How to Create and Implement Ethical Policies is a policy book for people who work in and with schools: teachers, building level leaders, central office administrators, board members, and parent boards. In accessible language, the authors deconstruct the conceptions and understandings of educational policy. This volume serves as a companion volume to Principals of Dynamic Schools (Rallis and Goldring, Corwin Press, 2000) and Dynamic Teachers (Rallis and Rossman, Corwin Press, 1995), books that introduced the construct of dynamic schools. This book also draws on work from Becoming a Reflective Educator (Reagan, Case and Brubacher, Corwin Press, 2000). Policy is an often overused and more often misunderstood concept. The authors bring to life the making and enacting of educational policy in schools, and help readers develop a more sophisticated and complex understanding of the purposes, evaluation, creation, and implementation of school policies at all levels. As in the earlier books, the authors use vignettes and cases, as well as research and relevant theories, to illustrate important concepts. The theme of power within policy permeates the text. The authors recognize that policy tends to represent dominant voices, and that power can be appropriate and legitimate. Dynamic schools are places where multiple voices contribute to the policy-making and implementing process.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2007
Paperback / softback
144 p.
Testo in English
254 x 177 mm
310 gr.
9781412915571
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore