Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Fall in Love with the Problem, Not the Solution: A handbook for entrepreneurs - Uri Levine - cover
Fall in Love with the Problem, Not the Solution: A handbook for entrepreneurs - Uri Levine - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 3 liste dei desideri
Fall in Love with the Problem, Not the Solution: A handbook for entrepreneurs
Disponibilità immediata
22,55 €
-5% 23,74 €
22,55 € 23,74 € -5%
Disp. immediata
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
22,55 € Spedizione gratuita
disponibilità immediata disponibilità immediata
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
22,55 € Spedizione gratuita
disponibilità immediata disponibilità immediata
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Fall in Love with the Problem, Not the Solution: A handbook for entrepreneurs - Uri Levine - cover

Descrizione


Unicorns - companies that reach a valuation of more than $1 billion - are rare. Uri Levine has built two. And in Fall in Love with the Problem, Not the Solution, he shows you just how he did it. As the cofounder of Waze - the world's leading commuting and navigation app with more than 700 million users to date, and which Google acquired in 2013 for $1.15 billion - Levine is committed to spreading entrepreneurial thinking so that other founders, managers, and employees in the tech space can build their own highly valued companies. Levine offers an inside look at the creation and sale of Waze and his second unicorn, Moovit, revealing the formula that drove those companies to compete with industry veterans and giants alike. He offers tips on: Raising funding Firing and hiring Understanding your users Making up-scale decisions Going global Deciding when to sell Fall in Love with the Problem, Not the Solution offers mentorship in a book from one of the world's most successful entrepreneurs, and empowers you to build a successful business by identifying your consumers' biggest problems and disrupting the inefficient markets that currently serve them.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2023
Hardback
304 p.
Testo in English
234 x 153 mm
9781786788061
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore