Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Inter-Firm Collaboration, Learning and Networks: An Integrated Approach - Bart Nooteboom - cover
Inter-Firm Collaboration, Learning and Networks: An Integrated Approach - Bart Nooteboom - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Inter-Firm Collaboration, Learning and Networks: An Integrated Approach
Disponibilità in 2 settimane
92,40 €
92,40 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
92,40 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
92,40 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Inter-Firm Collaboration, Learning and Networks: An Integrated Approach - Bart Nooteboom - cover

Descrizione


Inter-firm relations are not new. But fast developments in technology and globalization have led to increased opportunities for international alliances, and an upsurge in the interest in inter-organizational relations. With the time ripe for a unified theory of collaboration, Inter-firm Collaboration, Learning and Networks surveys the current field, connects differing perspectives and answers questions about who should collaborate, why, and how. Emphasizing learning and innovation, this book offers an integrated account of the key issues in the design and management of inter-firm relations and networks. It takes a uniquely interdisciplinary approach, bringing together perspectives from economics, sociology and management to offer a new kind of book on this subject. Supporting theory, the book includes illustrative case examples taken from a variety of firm, network and industry types. Coherent and wide-reaching, Inter-firm Collaboration, Learning and Networks provides students and academics in economics, business, sociology, social psychology and economic geography with the tools required to understand this topical and highly relevant subject.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2003
Paperback / softback
240 p.
Testo in English
234 x 156 mm
440 gr.
9780415329545
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore