Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Innovation Heroes: Understanding Customers As A Valuable Innovation Resource - Fiona Schweitzer,Joe Tidd - cover
Innovation Heroes: Understanding Customers As A Valuable Innovation Resource - Fiona Schweitzer,Joe Tidd - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Innovation Heroes: Understanding Customers As A Valuable Innovation Resource
Disponibilità in 2 settimane
57,10 €
57,10 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
57,10 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
57,10 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Innovation Heroes: Understanding Customers As A Valuable Innovation Resource - Fiona Schweitzer,Joe Tidd - cover

Descrizione


This book provides the knowledge necessary for succeeding in a world where companies increasingly work side-by-side with customers to create new products and services. It is a pivotal navigation tool that helps cruise the ocean of customer integration methods and explains how the methods work, when to choose which, and how to seize advantages while avoiding pitfalls.This title is an essential read for research and development managers, marketing professionals, and other practitioners who are involved in new product development to apply customer integration methods effectively and efficiently to drive new product development success. While the application of methods is no guarantee of success, knowledge of the correct selection and appropriate application increases the probability of new product and service development success. Rich in theoretical frameworks, research findings, and practical information about customer integration methods, Innovation Heroes will help the reader appreciate the value of customers as an innovation resource and ways to profit from them.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Series on Technology Management
2018
Paperback / softback
308 p.
Testo in English
9781786347817
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore