Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

How Do Teachers Learn Together?: Case Studies of School-based Teacher Learning Communities in China - Xiaolei Zhang - cover
How Do Teachers Learn Together?: Case Studies of School-based Teacher Learning Communities in China - Xiaolei Zhang - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
How Do Teachers Learn Together?: Case Studies of School-based Teacher Learning Communities in China
Disponibilità in 2 settimane
73,10 €
73,10 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
73,10 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
73,10 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
How Do Teachers Learn Together?: Case Studies of School-based Teacher Learning Communities in China - Xiaolei Zhang - cover

Descrizione


Based on case studies of Chinese teachers in Shanghai and their workplace learning within the context of reform, this book examines how Chinese teachers learn together when they engage in school-based learning activities. Since the New Curriculum Reform in China in 2001, school-based teaching research groups (TRGs) (Jiaoyanzu) have played an important role in changing teacher learning approaches. Informed by organizational learning frameworks and organizational knowledge theory, the author examines the processes and effects of teacher learning in school-based settings, particularly the role of school leadership in the learning and change of in-service teachers. Implications of sustainably optimizing the school-based teacher learning communities for school improvement are also discussed. The book will be helpful and valuable for policymakers, school leaders, researchers, students, teachers, and other educational practitioners in understanding the distinctive features of school-based teachers’ learning in China.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2024
Paperback / softback
218 p.
Testo in English
234 x 156 mm
453 gr.
9781032283197
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore