Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

The Global President: International Media and the US Government - Stephen J. Farnsworth,S. Robert Lichter,Roland Schatz - cover
The Global President: International Media and the US Government - Stephen J. Farnsworth,S. Robert Lichter,Roland Schatz - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
The Global President: International Media and the US Government
Disponibilità in 2 settimane
62,10 €
62,10 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
62,10 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
62,10 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
The Global President: International Media and the US Government - Stephen J. Farnsworth,S. Robert Lichter,Roland Schatz - cover

Descrizione


In The Global President: International Communication and the US Government, scholars Stephen J. Farnsworth, S. Robert Lichter and Roland Schatz provide an expansive international examination of news coverage of US political communication, and the roles the US government and the Presidency play in an increasingly communicative and interconnected political world. This comprehensive yet concise text will engage and inform students in many intersecting disciplines, as it includes analyses of not just the Presidency, but US foreign policy and contemporary political media itself. The media developed to keep pace with the headwinds of political change are being asked more and more to adapt to and enhance the ways in which policy-makers, voters, and students make sense of the process of governance. The realities of an ever-changing political landscape are magnified nowhere more greatly than in the realm of foreign policy, and the stakes surrounding the need for quality communicational skills are no higher than at 1600 Pennsylvania Avenue because - when the voices of the US government speak - the world is listening. This book provides students a perfect entry point into the complex and amorphous relationship between media and government, where that relationship has been, and where it looks to be heading in the future.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2013
Paperback / softback
216 p.
Testo in English
224 x 153 mm
331 gr.
9780742560437
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore