Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Fundamentals of Strategy - Richard Whittington,Patrick Regnér,Duncan Angwin - cover
Fundamentals of Strategy - Richard Whittington,Patrick Regnér,Duncan Angwin - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Fundamentals of Strategy
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
61,74 €
-5% 64,99 €
61,74 € 64,99 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
61,74 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
61,74 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Fundamentals of Strategy - Richard Whittington,Patrick Regnér,Duncan Angwin - cover

Descrizione


Understand and apply the essential concepts and techniques of strategy with a text coming from the leading team in the field. Fundamentals of Strategy, 5th edition, by Whittington, Regnér, Angwin, Johnson, and Scholes is an easy-to-follow guide to the fundamental issues and techniques of strategy from the author team of the market-leading text Exploring Strategy. This textbook is ideal for students who study strategy analysis-related courses, or strategy as part of a wider degree in areas, such as science or engineering. The latest edition is updated to reflect the impact of the Covid-19 crisis and provides insights and examples from a broad range of international organisations. The text has nine chapters and can be studied in connection with the twelfth edition of Exploring Strategy, offering an in-depth analysis of some of the core terms and theories developed in the latter, such as the 'strategic position' and 'strategic choices'-facing organisations. The topics include, among others, analysis on a macro-environmental and industry level, capability, and culture, as well as a discussion of business-level strategies, business models, international strategies, strategic entrepreneurship, and innovation. The final chapter, 'Strategy in Action', raises fundamental issues on the structure of organisations, managerial systems, and strategic change. With useful features, including a wide range of illustrations to complement the reader-friendly content, end-of-chapter case studies, and a companion website to consolidate your understanding, this must-have textbook demonstrates how the strategic theories of today apply in real-life scenarios.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2020
Paperback / softback
232 p.
Testo in English
244 x 188 mm
460 gr.
9781292351377
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore