Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

The Experience Economy, With a New Preface by the Authors: Competing for Customer Time, Attention, and Money - B. Joseph Pine II,James H. Gilmore - cover
The Experience Economy, With a New Preface by the Authors: Competing for Customer Time, Attention, and Money - B. Joseph Pine II,James H. Gilmore - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 3 liste dei desideri
The Experience Economy, With a New Preface by the Authors: Competing for Customer Time, Attention, and Money
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
27,31 €
-5% 28,75 €
27,31 € 28,75 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
27,31 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
27,31 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
The Experience Economy, With a New Preface by the Authors: Competing for Customer Time, Attention, and Money - B. Joseph Pine II,James H. Gilmore - cover

Descrizione


Time is limited. Attention is scarce. Are you engaging your customers? Apple Stores, Disney, LEGO, Starbucks. Do these names conjure up images of mere goods and services, or do they evoke something more--something visceral? Welcome to the Experience Economy, where businesses must form unique connections in order to secure their customers' affections--and ensure their own economic vitality. This seminal book on experience innovation by Joe Pine and Jim Gilmore explores how savvy companies excel by offering compelling experiences for their customers, resulting not only in increased customer allegiance but also in a more profitable bottom line. Translated into thirteen languages, The Experience Economy has become a must-read for leaders of enterprises large and small, for-profit and nonprofit, global and local. Now with a brand-new preface, Pine and Gilmore make an even stronger case for experiences as the critical link between a company and its customers in an increasingly distractible and time-starved world. Filled with detailed examples and actionable advice, The Experience Economy helps companies create personal, dramatic, and even transformative experiences, offering the script from which managers can generate value in ways aligned with a strong customer-centric strategy.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2019
Hardback
368 p.
Testo in English
234 x 155 mm
9781633697973
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore