Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Distressed or Deliberately Defiant?: Managing Challenging Student Behaviour Due to Trauma and Disorganised Attachment - Judith A. Howard - cover
Distressed or Deliberately Defiant?: Managing Challenging Student Behaviour Due to Trauma and Disorganised Attachment - Judith A. Howard - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Distressed or Deliberately Defiant?: Managing Challenging Student Behaviour Due to Trauma and Disorganised Attachment
Disponibilità in 2 settimane
34,00 €
34,00 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
34,00 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
34,00 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Distressed or Deliberately Defiant?: Managing Challenging Student Behaviour Due to Trauma and Disorganised Attachment - Judith A. Howard - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


It is not unusual for educators today, whether in the early childhood, primary or secondary sectors, to be confronted with severely challenging student behaviour - students who fly into unexplained violent and oppositional outbursts with little warning; who respond poorly to tried-and-true behaviour management processes. Such behaviour has considerable impact on the delivery of teaching and learning programs and the emotional wellbeing of the teachers themselves as well as raising safety risks for the entire school community. This book explains the basis for such behaviour as the neurological, physiological and behavioural outcomes of ""disorganised attachment"" due to prolonged exposure to a traumatic home life and provides practical advice to educators on ways that schools can effectively manage these students. By examining the science behind attachment theory, the neurobiology of behaviour, and the manifestation of disorganised attachment in the school context, this book will help educators: minimise such challenging behaviour, manage crises and disciplinary responses such as suspension and expulsion, improve student compliance, enhance education and overall wellbeing, anddeal with parents. Covers early childhood, primary and secondary settings.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2013
Paperback / softback
104 p.
Testo in English
229 x 152 mm
9781922117151
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore