Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Cyberculture and the Subaltern: Weavings of the Virtual and Real - cover
Cyberculture and the Subaltern: Weavings of the Virtual and Real - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Cyberculture and the Subaltern: Weavings of the Virtual and Real
Disponibilità in 2 settimane
85,00 €
85,00 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
85,00 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
85,00 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Cyberculture and the Subaltern: Weavings of the Virtual and Real - cover

Descrizione


Cyberculture and the Subaltern: Weavings of the Virtual and Real, edited by Radhika Gajjala, maps how voice and silence shape online space in relation to offline actualities. Thus, it weaves the virtual and real in relation to so-called old and new technologies using globalization and technology as the frame for examination. Implicit in this investigation is the question of how offline actualities and online cultures are in turn shaped by online hierarchies, as well as different kinds of local access to global contexts. This book reveals the logic of particular global-local directions that emerge within digital, transnational capital and labor flows. To this end, the contributors to this volume examine various sites and intersections through critical lenses enabled by conversations and writings in subaltern studies, affect theory, postcolonial feminist theory, critical cultural studies, communication studies, critical development studies, and science and technology studies. Contexts explored in this collection include microfinance online, handloom contexts from India and Africa in relation to development discourse, new technologies, and virtual world marketing. Through actual auto-ethnographic engagement, Cyberculture and the Subaltern reveals the interdependence of the economic, political, cultural, and social in the production of the subaltern online.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2014
Paperback / softback
184 p.
Testo in English
228 x 155 mm
290 gr.
9780739197615
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore