Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Consumer Behaviour in Tourism - Susan Horner,Swarbrooke John - cover
Consumer Behaviour in Tourism - Susan Horner,Swarbrooke John - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Consumer Behaviour in Tourism
Attualmente non disponibile
196,58 €
-5% 206,93 €
196,58 € 206,93 € -5%
Attualmente non disp.
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
196,58 € Spedizione gratuita
attualmente non disponibile attualmente non disponibile
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
196,58 € Spedizione gratuita
attualmente non disponibile attualmente non disponibile
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Consumer Behaviour in Tourism - Susan Horner,Swarbrooke John - cover

Descrizione


Now fully revised and updated, the fourth edition of this bestselling text provides students with a vital understanding of the nature of tourism and contemporary tourist behaviour. It also shows them how this knowledge can be used to manage and market tourism effectively in a variety of sectors of tourism including tour operations, hospitality, visitor attractions, transport, retail travel, cruising and airlines. This fourth edition has been updated to include: new material on the impact of Information Communication Technologies (ICT) developments in tourism including social media, AR and VR, the links between climate change, sustainability and tourist behaviour, and the impact of crises and natural disasters on tourism and the cruise industry thirty brand new international case studies about topical issues such as Airbnb, travel blogs, overtourism, Covid-19, the flight-shaming movement, wellness tourism, hunting and tourism, terrorism, dark tourism, the solo traveller, volunteer tourism, second home ownership, music festivals, pilgrimage tourism, film- and TV-induced tourism, and tourism in Antarctica new online resources including PowerPoint slides and a case archive. Each chapter features conclusions, discussion points, essay questions and exercises to help tutors direct student-centred learning and allow students to check their understanding of what they have read. This book is an invaluable resource for students studying tourism.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2020
Hardback
484 p.
Testo in English
246 x 174 mm
1301 gr.
9780367495633
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore