Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Consumer Behaviour and Digital Transformation - Ayantunji Gbadamosi - cover
Consumer Behaviour and Digital Transformation - Ayantunji Gbadamosi - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Consumer Behaviour and Digital Transformation
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
184,06 €
-5% 193,75 €
184,06 € 193,75 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
184,06 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
184,06 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Consumer Behaviour and Digital Transformation - Ayantunji Gbadamosi - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


This comprehensive textbook explores how technological developments and emerging technologies impact on, and engage with, consumer behaviour and decision making globally. The book will enable readers to develop a coherent understanding of the basic underpinnings of consumer behaviour as they relate to individual and group-oriented consumption decisions, offering insight into how consumer behaviour, contemporary real-life situations, and digital technology are inextricably linked. Key learning objectives, exercises and activities, boxed examples and analytical frameworks facilitate and enrich students’ learning. Each chapter includes ‘pause, plan, and practice (PPP)’ activities, as well as real-life case studies exploring digital consumption, digital consumer experiences, and digital trends across industries, from global companies such as Nike and McDonald’s to the digital transformation of SMEs. Combining a thorough examination of traditional theory with a fresh approach to the impact of digital transformation on consumer behaviour, this textbook should be core reading for advanced undergraduate and postgraduate students studying Consumer Behaviour, Consumer Psychology, Customer Experience Management, and Digital Marketing. This book will be accompanied by online resources for the use of instructors, including PowerPoint slides and a test bank.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Business and Digital Transformation
2024
Hardback
364 p.
Testo in English
246 x 174 mm
870 gr.
9781032149752
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore