Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Concept Mapping as an Assessment Tool for Conceptual Understanding in Mathematics - Haiyue JIN - cover
Concept Mapping as an Assessment Tool for Conceptual Understanding in Mathematics - Haiyue JIN - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Concept Mapping as an Assessment Tool for Conceptual Understanding in Mathematics
Disponibilità in 2 settimane
73,20 €
73,20 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
73,20 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
73,20 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Concept Mapping as an Assessment Tool for Conceptual Understanding in Mathematics - Haiyue JIN - cover

Descrizione


This book investigates the practicability and effectiveness of the concept map as a tool for assessing students’ conceptual understanding in mathematics. The author first introduces concept mapping and then employs it to investigate students’ conceptual understanding of four different mathematical topics. Alongside traditional scoring methods, she adopts Social Network Analysis, a new technique, to interpret student-constructed concept maps, which reveals fresh insights into the graphic features of the concept map and into how students connect mathematical concepts. By comparing two traditional school tests with the concept map, she examines its concurrent validity and discusses its strengths and drawbacks from the viewpoint of assessing conceptual understanding. With self-designed questionnaires, interviews, and open-ended writing tasks, she also investigates students and teachers’ attitudes toward concept mapping and describes the implications these findings may have for concept mapping’s use in school and for further research on the topic. Scholars and postgraduate students of mathematics education and teachers interested in concept mapping or assessing conceptual understanding in classroom settings will find this book an informative, inspiring, and overall valuable addition to their libraries.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2024
Paperback / softback
210 p.
Testo in English
234 x 156 mm
410 gr.
9781032216454
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore