Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Car: A Drama of the American Workplace - Mary Walton - cover
Car: A Drama of the American Workplace - Mary Walton - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Car: A Drama of the American Workplace
Disponibilità in 2 settimane
22,10 €
22,10 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
22,10 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
22,10 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Car: A Drama of the American Workplace - Mary Walton - cover

Descrizione


Faced with the task of redesigning the Taurus, America's best-selling car and the flagship of its fleet, Ford Motor Company assembled 700 designers, engineers, planners, and bean-counters under a tough manager who set out to retake engineering and manufacturing ground lost to the Japanese. On their shoulders rested the reputation and the profits of Ford, not to mention an investment of close to 3 billion dollars. This biting, insightful account by a seasoned journalist follows the 1996 Taurus from its conception as a clay model in Detroit to its birth in an Atlanta assembly plant to its public debut in a New Jersey dealership. Mary Walton, who was given unprecedented access to the Taurus team, chronicles brilliantly the clashes between designers and engineers, marketers and accountants, product guys and manufacturing guys to create a revealing portrait of the tension, the passions, and the pride that fuel the race to #1. "An engrossing drama . . . with fascinating insights into every aspect of the car's creation. . . . Walton does an admirable job of making the redesign of a car into a compelling human-interest story."-Publishers Weekly (starred review) "An engrossing, satisfying read."-Doron Levin, Philadelphia Inquirer (a Best Book of 1997) "Vivid and informative. . . . Consistently entertaining because it is engagingly written, this is the rare business book that is a page turner."-Keith Bradsher, New York Times Book Review
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

1999
Paperback / softback
394 p.
Testo in English
236 x 155 mm
579 gr.
9780393318616
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore