Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

The Bloomberg Guide to Business Journalism - Paul Addison,Jennifer Sondag,Cherian Thomas - cover
The Bloomberg Guide to Business Journalism - Paul Addison,Jennifer Sondag,Cherian Thomas - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
The Bloomberg Guide to Business Journalism
Disponibilità in 3 settimane
160,95 €
160,95 €
Disp. in 3 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
160,95 € Spedizione gratuita
disponibilità in 3 settimane disponibilità in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
160,95 € Spedizione gratuita
disponibilità in 3 settimane disponibilità in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
The Bloomberg Guide to Business Journalism - Paul Addison,Jennifer Sondag,Cherian Thomas - cover

Descrizione


The Bloomberg Guide to Business Journalism provides students and professionals with the essential tools for reporting on companies, industries, financial markets, economies, banks, and government policies anywhere in the world. It illustrates how to chronicle capitalism for different audiences—from general consumers of business news to market specialists—and how to present compelling stories across print, web, video, and audio formats. At the heart of the book are exercises and explanations that demonstrate the most appropriate ways to cover a range of business topics. For those looking to begin careers as business journalists, the guide offers step-by-step instructions for reporting and breaking news, emphasizing high standards for accuracy and fairness. Readers will learn key questions to ask when interviewing executives, how to interpret a company financial statement, why markets move, and much more. An engaging and easy-to-understand storyline set in a fictional “Businessworld” accessibly conveys key concepts. The book offers clear advice on reporting, writing, editing, and producing multimedia content for today’s busy readers, listeners, and viewers. Chapters can be used for individual study or university instruction, and material can be customized for settings from a weeklong workshop to a full semester course. This authoritative book shows readers how to excel in business journalism and related communication fields at a time when the media landscape is changing rapidly and dramatically.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2024
Hardback
264 p.
Testo in English
229 x 152 mm
9780231198325
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore