Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

The Basics of Hoshin Kanri - Randy K. Kesterson - cover
The Basics of Hoshin Kanri - Randy K. Kesterson - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
The Basics of Hoshin Kanri
Disponibilità in 2 settimane
37,60 €
37,60 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
37,60 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
37,60 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
The Basics of Hoshin Kanri - Randy K. Kesterson - cover

Descrizione


The problem with most Hoshin Kanri books is that they describe a complex methodology that is overwhelming to most leaders and their organizations. The need to essentially change the culture of the entire organization to make Hoshin work isn’t practical for most companies when first starting out. The Basics of Hoshin Kanri uses an easy-to-follow story format to simplify and explain Hoshin Kanri – a method for strategy deployment. Supplying clear descriptions of the steps of Hoshin Kanri, it advocates using Hoshin as an important tool for improving an organization’s existing planning and execution system while simultaneously moving the culture of the organization forward. The book provides readers with a new understanding of Hoshin Kanri as a powerful deployment system for strategic planning, defining a direction and priorities, and aligning the organization around that direction. It begins by telling the story of a manufacturing executive that uses a simple Hoshin Kanri approach to make significant change in his personal life. Next, the book illustrates how this executive prepares to apply Hoshin Kanri to deploy strategy within his business. It concludes by presenting fascinating excerpts from the author’s own interviews with experts in the field of Hoshin Kanri. All business leaders want their organizations to be "great" in all respects, but the reality is that they must get to "good" before they can consider becoming "great."
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2014
Paperback / softback
168 p.
Testo in English
234 x 156 mm
250 gr.
9781482218695
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore